Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2009 17:59 - Имам въпроси, не искам да ми отговаряте!
Автор: amichev Категория: Политика   
Прочетен: 2937 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Въпрос с понижена трудност   Има много хора, които помнят всички избори след 1989 год. Но сигурно помнят два от тях – първите свободни избори в България през юни 1990 год и следващите извънредни парламентарни избори през 1991 год.когато СДС „победи с малко, но завинаги”. Както също така знаем, според закона за изборите, изборният ден приключва в 19 часа, - ОСВЕН АКО ПРЕД ИЗБОРНИТЕ СЕКЦИИ НЯМА ХОРА, КОИТО НЕ СА ГЛАСУВАЛИ.И при такъв случай, председателят на изборната секция, в 19.00 часа събира личните карти на намиращите се пред избирателната секция негласували избиратели, и гласуването продължава, в тази секция, доката тези гласоподаватели, упражнят правото си на глас. И като се има пред вид, че наистина пред някоя секция би могло да има няколко души, които в 7 вечерта вназапно са били обхванати от неустоимото желание да упражнят конституционното си право на глас!!!, то в съответната секция, гласуването би могло да продължи още десетина минути. В неделя си направих труда да засека колко време продължи гласуването ми с вписване на ЕГН и номера на личната ми карта в избирателните списъци. Данните ми бяха попълнени в избирателните списъци от една приятна възрастна жена с очила, която много прецизно и с внимание си вършеше работата. Гласуването ми продължи около една минута – по-точно минута и седем секунди – от подаването на личната си карта на съответната госпожа, до момента в който си я получих обратно. Защо пиша всички тези скучни и прозаични неща ли? Ами сега ще разберете!             Защото имам няколко въпроса, които искам да задам. На че ще получа отговор от някого. Но искам да ги има в пространството преди 5 юли, за да не се окаже после, че пак някой ни е „срал в гащите”.   Въпрос 1: Какво наложи официалното приключване на изборния ден в 9 без 10 вечерта. Законът е ясен – по-горе обясних какво казва законът. Изборният ден приключва в 19 часа, и т.н.и т.н. ... За да реши ЦИКЕП да приключи официално изборният ден в 9 без 10, това би трябвало да значи, че едва ли не във всички изборни секции, в 19 часа пред вратите е имало негласували, но желаещи да гласуват гласоподаватели. Да приемем, че аз съм гласувал много бързо, да приемем, че средният гласоподавател гласува за  две минути. Забавянето е с час и петдесет минути – 110 минути. Като ги разделим по на средно две минути!!! за всеки, които иска да гласува, излиза, че пред секциите са чакали по над 50 човека. И сигурно пред повече от половината секции, а не само в Студенския град! Ако перефразирам култовата фраза на Дик Марчинко от „Свирепия” – „Прави нещата просто, глупако!” аз бих могъл да кажа -Смятай, бе глупако! Поне половината секции би трябвало да са били задръстени от негласували (вече сметнахме, че това означава най-малко по 50 човека в секция), умножени по половината секции??? , които са над 5 500), значи, пред урните в 19 часа е имало чакащи да гласуват над 300 000 души!!!!! Вие вярвате ли на това? Щото аз не вярвам в извънземните! Както и не вярвам в обясненията на говорителя на ЦИКЕП – Бисер Троянов. На въпроса с колко билa загубилa вторият си мандат „Синята коалиция” правилният отговор би трябвало да бъде – С колкото трябва! Нали си спомняте проблемите с регистрацията на синята коалиция – и как Председателя на Върховният Административен съд изока пред камерите, че му е оказван натиск по телефона! Цяла България разбра, кой му се е обаждал! Не съм фен на „Синята коалиция”. Не понасям авторитаризма на Костов, както и детинщините на Мартинчо. Но не искам някои хора да ме правят на глупак! Забавянето на официалното приключване на изборите с час и петдесет минути, даде възможност на хора, имащи ресурса и инструментите за това да манипулират изборите –както с цел да се даде вторият мандат на НДСВ (верността се възнаграждава, нали царю честити?), да прецакат „Синята коалиция” и „Лидер”, но и да дадат възможност на ДПС да си изработи точно три мандата – просто защото два мандата са малко сега ( в следващия Европейски парламент, ДПС ще има само два мандата- запомнете ми думите), а четири са много! Нали помните конфуза при пресконференциите от май преди две години.? Също така се демонстрира предупреждение към всички десни партии – НО ПАСАРАН! Няма да можете, господа десни, да имате болшинство в следващият парламент. Защото същите хора, които манипулираха тези избори със същият замах (а защо не и с по-голям) биха могли да манипулират и следващите. С малко, но достатъчно!   Въпрос 2: Защо изведнъж всички медии започнаха да говорят за това, от къде партия „РЗС” имала пари за билбордовете. Да, на този въпрос трабва да бъде даден отговор- както от „РЗС”, така и от собственика или собствениците на билбордовете, за които става въпрос. Защо с такъв възрожденски плам много журналисти започнаха да питат – от къде са парите за тези билбордове? И защо никой от същите тези медии не продължат със същата напористост да питат г-н Минчо Минчев от „Нова Зора”, откъде и колко пари му струват телевизионните реклами. Не говоря въобще за парите за банерите в сайтовете в ИНТЕРНЕТ, които са сигурно поне още толкова. Имам още много въпроси! Много, много. Но защо ли да ви губя времето да ги четете – пък и аз да се мъча да ги пиша. Никой няма да ни отговори – ни мен, ни на вас. Защото няма механизъм, с който да ги принудим! Затова аз си изкопах дупката в ИНТЕРНЕТ (този блог) и днес викам „Царят има магарешки уши!”, утре ще викам „Царят е гол!”. Не, бе не става дума на нашия цар – той си е с нормални уши –вижда се . А, и ,че не е гол човекът също. Виж за костюмите му не знам – може и да са „Армани”.  


Тагове:   Синя коалиция,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. haralanov - Аз гласувах за Синята Коалиция
10.06.2009 18:18
Поставяте интересни въпроси и въпреки,че не искате отговор ми идва да Ви попитам нещо.А нима е възможно в 7 без 10 някой да знае,как примерно съм гласувал аз,жена ми,приятелите ми..?Не забравяйте все пак,че вотът е ТАЕН.На СИНЯТА КОАЛИЦИЯ не и достигнаха 361 гласа,за да има двама евродепутати.Направо казано,винаги съм бил анти-фен на всякакви конспиративни теории.Написаното от Вас обаче освен,че издава дълбочина и мисъл е и достатъчно сериозно.Поздрави!
цитирай
2. lado - 08. 06 18:42 - една мисъл на Сталин: ...
10.06.2009 19:36
08.06 18:42 - една мисъл на Сталин: "За с...
една мисъл на Сталин: "За спечелването на избори не е важно кой ги организира, а кой брои резултатите".
всички насрани ,само ЦИК в бяло - и скалъпват,ли скалъпват
цитирай
3. nacho4 - Прав сте
17.10.2009 10:36
Така е г-н Мичев Синята коалиция беше прецакана на евровота. За да може НДСВ да си вкара ДВама душе за да Може Станимир Илчев това мъжленце Светлино да стане евродепутат и да си получава екстрите които му осигурява този пост. Всички Знаем че НДСВ влезе в Европарламента благо- дарение на М Куневица И то заради кампанията която БАрозу и направи. Помним какви сладникави послания отправяше Той Барозу към българите. Казваше че Мигленчето е добър коми- сар че българите трябва да се гордеят с нея тин. И тя спечелигласовете на НДСВ това е но редом с истинските гласове трябваше да има и откраднати това е.
цитирай
4. nacho4 - Поставяте интересни въпроси и в...
17.10.2009 10:36
haralanov написа:
Поставяте интересни въпроси и въпреки,че не искате отговор ми идва да Ви попитам нещо.А нима е възможно в 7 без 10 някой да знае,как примерно съм гласувал аз,жена ми,приятелите ми..?Не забравяйте все пак,че вотът е ТАЕН.На СИНЯТА КОАЛИЦИЯ не и достигнаха 361 гласа,за да има двама евродепутати.Направо казано,винаги съм бил анти-фен на всякакви конспиративни теории.Написаното от Вас обаче освен,че издава дълбочина и мисъл е и достатъчно сериозно.Поздрави!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: amichev
Категория: Политика
Прочетен: 31531
Постинги: 4
Коментари: 9
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930